Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Malin Söderström - 13 maj 2009 16:27

Var mysigt på jobbet igår. Jag o Emilia sprang iväg till konsum på rasten o köpte gotta. Hon köpte godis, o jag nötter med choklad. ^^ Sen gick jag bara hem. SMSade med M. Den killen har snabbt blivit en person jag bryr mig mycket om. Blir så rörd o tacksam då han anförtror mig så privata och känslosamma saker.



Drömde mardrömmar även inatt. Vaknar med svett rinnandes efter ryggraden och panik som fyller rummet.

Var i ett hus med några vänner. Kände hela tiden en hotfull stämning. Efter ett tag försvann vännerna o jag gick runt i huset för att leta. Såg ingen, hörde bara andetag. De kom närmre o närmre. Började tappa känseln, ramlade ihop. Då jag låg på golvet orörlig, sprang en maskerad man fram till mig. Satt sig vid min sida, höll ständig ögonkontakt med ett hånleende. Tog fram kniven och började snitta mig långsamt.


Vad händer, varför får jag så ofta mardrömmar?


Så, jag sov dåligt även inatt.



Här på jobbet har tiden gått fort , fram till en timme sen. Då fick jag min dagliga panikattack. Blir frånvarande, yrslig, svettningar, kruttorr i munnen o blir helt energilös.


Som tur är så slutar jag 18. Ingen aning vad jag ska göra ikväll. Längtar till imorgon då Emilia kommer på en sleepover. Vi ska äta gott o prata en massa. <3


Och snart är det ju helg. Gud så skönt!






Ovido - Quiz & Flashcards