Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Malin Söderström - 18 maj 2009 13:53

I lördags gick vi alla till Martin istället. Han o Christian var där. Tittade på när karlarna spelade Street Fighter. Trivs så bra där! Efter för många glas vin så rann tårarna och jag pratade från hjärtat. Som bekant så gillar han inte såna samtal, men han fick lyssna iallafall. Vid 3 gick jag hem med syrran. Väl hemma ringde jag taxi, men hittade inte plånboken.. Så Tim var jättesnäll och hämtade upp mig i en taxi o lånade ut pengar. Tack för det :) Åkte till Christian o sov där.


Igår då vi vaknade hade jag feber och kunde knappt svälja. Vi ringde o beställde tacos från Biteline till frukost. Gick hem på eftermiddagen för att gå till Dragonhouse med Magda och äta buffé som vanligt :D Vi hade oturen att gå dit när hela stället förutom ett tvåmansbord var reserverat. Så man fick stå i en lång (och trög) kö för att hämta mat. Men gott vare!


Tim hämtade upp oss vid 21 för att se "Söndagsparty med Filip o Fredrik". Drack te o åt mackor. Då det var slut gick vi hem till mig igen. La oss och såg Desperate Housewives ^^ Såå bra!


Helgen har varit underbar. Har njutit av varje sekund. Umgåtts med folk jag verkligen tycker om, som får mig att må bra och vara glad. Längtar redan till nästa!


Jobbar nu.. Dagen har gått fort hittills, men det är nog för att jag är i min alltför återkommande feberdimma. Så, nu har jag feber, ont i öronen, svårt att svälja och mensvärk. Uh! Tur man åtminstone mår bra på insidan. :)

Ovido - Quiz & Flashcards