Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Malin Söderström - 4 maj 2009 08:11

Jobbade bara 3 timmar igår. Var nästan att jag inte ville gå hem då jag slutade :P Gick så fort :D Iallafall så när jag gick hemåt så började jag sakna Magda en massa. Så jag ringde o frågade ifall hon ville komma o sova över. =) Mötte henne vid tåget klockan fyra.. Då gick vi o handlade en massa mat.


Vi var sugna på tacos som vanligt.. Köpte 1 kilo köttfärs. 1 kilo godis.  Åsså gjorde jag thatziki 5 dl. Så vi kunde doppa paprika o gurka i. Och rostat bröd! Vi smaskade i oss alltihopa. Haha herregud. Men det hör till.. Då vi i vår familj träffas så äre ÄTA som är grejen ;)


Vi kollade på resor.. Antingen blire Bulgarien en vecka, eller åka till Rättvik över en helg :) Blir iallafall i juli.. Ska bli så kul att åka iväg med dig gumman.


Somnade till "The Heartbreak kid." Ben Stiller är en av mina favoritskådespelare :D


Jättekul o vara på jobbet idag :D Äntligen fick jag se Emilia. ^^ Min sötstumpa. Så nu sitter jag med Carro, Erika o henne. Då bryr man sig inte om stress.




Tomt.






Ovido - Quiz & Flashcards