Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Malin Söderström - 22 maj 2009 13:22

I onsdags då jag kommit hem fick jag besök av Stoffe. Vi tittade på massa komedier innan vi gick bort till Martin. Där spelade vi Trivial Pursuit. Kändes som jag var född igår. Kunde ingenting. Tur jag gillar att lära mig saker, för vet tydligen mindre än jag trodde. Spelet är ju iofs svårt, men nu ska det pluggas! ;P

Martin fick förstås många tårtbitar. ^^ Aldrig mött en människa tidigare som har så hög emotionell kvot, och även sån intelligens. Du fascinerar mig.


Tim kom efter han slutat jobbet. Då spelade vi Bissmark. Jag vann :D Så glad att jag äntligen har några att spela med.. Är så få som vill spela kort nuförtiden. Synd det!


Var tvungen att fråga om "varningen" jag fick av C förra helgen. Och som jag trodde var det en bagatell. Det där påverkar inte min syn på dig alls. Var det de han trodde? - Confusion is nothing new.


Gick hem vid 4.


Igår torsdag så gick jag o Martin på stan en sväng. Köpte kulglass och åt i duggregnet. Hehe! Sen gick vi hem till han o åt kåldolmar. ;) Inte ätit det sen jag var liten.. Så blev lite nostalgi då jag kände doften. Tycker det är gott! Förstår inte varför folk har så svårt för det. Men iofs, jag är ju långt ifrån kräsen.


Senare gick vi till statoil o köpte ostkrokar och chips. Såg "The king of Kong" Det är en dokumentär som följer härliga nördar när de försöker slå världsrekordet i Donkey Kong. HAHA :D Fantastiskt bra!


"Jobb är för folk som inte kan spela Tv-spel."    -Bobby Mitchell



Nu är jag på jobbet. Nyss ätit lunch med Emilia.  Som vanligt så äter jag som en gris, så nu kan jag knappt andas. I-landsproblem. ;P



Känner mig så splittrad. Vill inte fortsätta. Vill känna din hud. Vill gå vidare. Vill inte vara din ovän.



Kyss mig.

Ovido - Quiz & Flashcards