Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Malin Söderström - 3 maj 2009 09:43

Vill skrubba hårt på varje centimeter av min hud för att förhoppningsvis få bort smutsen du bränt fast.


Arg på mig själv att jag kände mig speciell. Att jag satte ett värde på dina ord. Du använder ju samma till alla. 


Fyfan för mig att jag är så godtrogen och drömmande. Kan nån slå mig hårt i huvet så jag kommer ner på jorden?



Av Malin Söderström - 3 maj 2009 08:34

Igår då jag slutat gick jag direkt till Tim (och Stoffe). Trivs verkligen i deras sällskap. Kan slappna av och må bra.


Tim gav mig o Stoffe en lektion hur man går bakvägen. Ha ha!

Umgicks me dom till halv ett då de gick på krogen. Sen la jag mig med en massa tankar snurrandes. Det jobbiga med Dig är att man aldrig har någon som helst kontroll. Ena dagen känns det som att sväva på moln, andra som att stå i kvicksand.



Vill bara fråga dig hur det är. Även fast jag nästan är säker på att det är precis som jag tror. Och då förstår jag inte varför du inte bara låter mig gå.





Ovido - Quiz & Flashcards