Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Malin Söderström - 8 maj 2009 09:43

I onsdags efter jobbet åkte jag till skönsberg. Hälsade på Johan. Men var inte direkt ett bra sällskap eftersom jag låg på soffan hela tiden och var febrig. Såg på sista avsnittet av Vänner och bölade ;P Sen passade jag på att handla på Willys. Lite billigare än att handla mat på hemköp i stan :P


Igår jobbade jag mellan 13-21:15. Tiden gick fort. Önskar det var bestämda platser här, och att man hade samma schema som vissa. Sprang iväg till konsum på rasten o köpte mackor. Fikade med Carro, Erika o Ragnar. Älskar att fika. :D Sen då jag sluta gick jag direkt till Christian. Åt te o mackor (!), såg på lite simpsons o la oss tidigt. Så härligt att ligga i sängen då man är flumtrött och prata. Fnittra o tjusas. He he. Han sa saker som jag behövde höra. Som jag ska ha i åtanke då jag känner att ovissheten stryper mig.


Nu är jag på jobbet. Sitter med underbara Emilia och längtar till ikväll. Vi ska först vara hos mig, sen gå till Pipeline.. Och sen blir det efterfest med bandet i deras replokal. Haha. Groupies ;D

Ovido - Quiz & Flashcards