Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Malin Söderström - 6 maj 2009 14:48

Utmanad av Therese.


Utmaningen går ut på att jag ska skriva ner 5 saker som jag ska göra under året 2009 samt 5 personer jag vill utmana.

1. Åka till London 25e Juni.

2. Åka till Egypten 3e December.

3. Flytta?

4. Åka till Rättvik med Magda i Juli.

5. Stå på mig mer o sluta ta skit som jag inte förtjänar.



Jag utmanar Sofie, Tove, Carro, Erika och Tessan.

Av Malin Söderström - 6 maj 2009 10:10

I måndags då jag slutade 12 mötte jag upp Johan på stan. Jag köpte present till Julia.. Blev fin tröja o byxor till. =) Sen gick vi hem till mig o åt makaroner o skinksås. Skulle egentligen ha följt med Magda till ljunga men jag mådde för dåligt för att orka. Så skickade med presenten och ett brev till Julia. Hon ringde mig då hon sett det, o då började jag gråta av att höra hennes söta röst. ;O

Får ångest då jag tänker på hur mycket jag missar av hennes liv.


Satt vid datorn resten av kvällen. Pratade flera timmar med C och fick svar på det som gnagt i mig. Mycket skönt att lätta hjärtat. Behövligt. Pratade till 2.30 Då åkte jag dit istället. Tim var gullig o körde mig. :)



Har en sån stark dragning till dig. Magnetisk. Surreal.



 

Vaknade i Tisdags för mer myyys. Morgongympa två timmar som resulterade i massa träningsvärk. HA HA. Mötte upp Emilia på Vinkeln för att äta lunch. =) Hem o tog en powernap sen åkte jag till Tim o Stoffe för att bli bjuden på spagetti o köttfärsås. Sen hem o såg Desperate Housewives.

Fick panikattacker inatt igen. Vaknade o kunde inte andas. Kändes som att någon stod på bröstet o kunde inte röra mig. :/


Pigg o glad idag. Mycket som släppte i förrgår. Sen så blir jag alltid lika glad då jag får jobba samtidigt som mina favoriter. Sitter med Emilia o Erika idag igen . :) Dom får mig på så bra humör.


Längtar till helgen. Jag o Emilia ska vara hemma hos mig först på fredag, sen ska vi på Pipeline o kolla då ett av Ragnars band spelar :D



 

PS. Man blir poppis om man har med sig rollon på jobbet. Den skickas runt här nu. Vi alla är fräscha och har enorm underarmssvett. DS.

Ovido - Quiz & Flashcards