Direktlänk till inlägg 27 januari 2008

Ljungaverk

Av Malin Söderström - 27 januari 2008 17:02

Igår åkte vi o handla mat på Willys! :) Shit vad mkt billigare det är där! Man tjänar ju hur mycket som helst på att handla där istället för på Ica om man säger så! :)


Blev lugnt igår med. Vi spelade bingolotto, johan vann en hunka! ;) Sen gjorde vi inte så mkt mer.


Jag har haft två hela vita helger denna månad (!) Vilket är väldigt duktigt av mig. Så, låt mig vara stolt ;)


Är i ljunga o hälsar på min familj idag. Ska åka tillbaka till stan igen imorrn.. Sjukhuset+ Praktiken. Sen hem o mysa med min karl. är lite pusssugen redan nu ;P



 
 
Ingen bild

~c

27 januari 2008 19:42

Hehe, det finns en anledning till varför det knappt finns ICA i Malmö; City Gross-, AGs- och Willysbutiker i varje hörn.

Alla dagar utan alkohol är ju bättre än de med alkohol, så det är bra!

 
Ingen bild

~c

29 januari 2008 02:35

Var bara tvungen att kommentera din omröstning p.g.a så många som svarat "ja".

Att vara tillsammans med någon för personens skull är väldigt, väldigt egoistiskt. Man är med största sannolikhet för feg för att göra slut, och lurar bara personen, vilkens känslor man bara bygger upp för ett hårdare fall.

Till de som svarat "ja", gör er själva och personen ni är tillsammans med en tjänst och var rak och ärlig, för ni får alla personer med någon som helst moral i kroppen att må illa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards