Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

feelings.

Av Malin Söderström - 25 mars 2009 15:37

Vi har haft många fina stunder.. Väldigt speciella. Du har visat mig så mycket nytt, och du har hjälpt mig igenom många saker. Du har hela tiden velat, och gjort att jag växt som människa. Hela din värld var ny för mig. Och jag har hela tiden känt att jag svävat i den.


Bara sättet du tar på mig..  Går inte ens att jämföra det med något jag tidigare känt. Och musiken.. Aldrig hört något liknande. Det är ren magi som flyter ut ur högtalarna och smeker en inifrån och ut. 


Fick det här igår:


"Du är ofta första tanken när jag vaknar och sista tanken när jag går o lägger mig. Bara dig jag drömmer om. "


Självklart blev jag glad. Det är smickrande. Men, känner mig splittrad.Eftersom det inte kommer att leda nån vart.. 


Han kom hit igår efter jobbet. Tycker så mycket om att dela säng med dig. Det mysigaste som finns. Höra dina andetag då du sover. Kyssa din lena hud. Och när vi varje natt vaknar båda två, o dras direkt till varandra.

Idag efter frukost och kramar i duschen gick han till jobbet. Vill hålla dig i min famn nu igen. 



Tycker om dig så mycket.

 
 
erica

erica

26 mars 2009 09:48

tjingeling

http://www.chancosaviv.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards