Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

Nice

Av Malin Söderström - 12 maj 2009 18:28

Helgen har varit mycket trevlig.
 
I fredags efter jobbet hämtade Tim o Stoffe upp mig för att åka till Birsta. Vi åt mat där inne på birsta city. Jag åt kycklingspett med klyftpotatis o vitlökssås. Gott! Sen blev det vinshopping på systemet. :P Efter det åkte jag hem.. Emilia kom då hon slutat, då började vi göra oss i ordning. Gick oblygt runt halvnakna och höll varandra sällskap då vi duschade, hehe.
 
Sen mötte vi upp Martin för att gå till Pipeline o se Ragnars band (The Longest Hour) spela. Spelningen var en halvtimme. Blir harmonisk av sån musik. Känns som en avreaktion. De är mycket skickliga! =)
 
Efter det gick vi hem till mig o drack.. Jag, Ragnar, Martin o Emilia. Gick en sväng till en lägenhet men snabbt tillbaka till mig igen. Stoffe o Tim hakade på också. :) Sen blev det pizza på Mexicana City. Martin gick hem vid 6, då slocknade jag ovaggat.



Låg och degade hela lördagen. När jag äntligen orkat mig upp från soffan gick jag till Martin. Hade flera timmars deepltalk. Känner verkligen hur jag klickar med han o att jag kan öppna mig fullständigt. Väldigt fin människa!

Fick även läsa massa dikter som han har skrivit. Så passionerad o genuin. Vid 1 gick vi o köpte en french hotdog, sen gick jag hem.


I söndags kom Mommo och Magda till stan :) Vi åkte ut till birsta.. Köpte skor, massa kläder och en solhatt. Haha! Vi kommer vara så snygga då vi turistar ;D Efter vi ätit, åkte vi hem till mig. Spelade fyra omgångar Buzz. :P


Igår måndag fick jag första böckerna från "Vetenskapens Universum" :) Har börjat prenumerera. Intressanta böcker! Åkte till Johan på eftermiddan o lagade Lasagne, mumsigt! Sen blev det tvtitt o youtube.  Stack till Christian senare. Såg nyaste Family Guy.


Drömde massa mardrömmar inatt. En av drömmarna så blev jag dränkt av ett monster, och i andra blev jag våldtagen av en galen kvinna. (!) Det enda som var positivt med denna natt var då vi vaknade som vanligt klockan 5 o kramades en massa. ^^


Jobbar nu. Jag o Emilia sitter i utbildningsrummet bara vi två. Lampan släckt. Tror jag är lite kär i henne. ;) Pirrar alltid i magen o blir fnittrig då jag ser henne. Hehe. PUSS gumman!


 
 
Ingen bild

Emilia

12 maj 2009 19:27

Du är för söt mitt lilla sockertroll!! Längtar tills jag får skeda med dig nästa gång ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards