Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Fina människor

Av Malin Söderström - 14 maj 2009 22:36

Pratade med Martin igårkväll, kom fram till att vi båda var hungriga så vi bestämde att vi skulle mötas på statoil. ;P Han bjöd mig på kycklingburgare, riktigt gott! Sen gick vi hem till han o pratade. Blev sugna att spela Bissmark, så Tim kom o spelade med oss. :)

Han hade aldrig spelat det förut, så han vann ju.. Men det var såklart nybörjarTUR ;) Var klara runt 3 inatt. Då åkte jag hem till Christian o sov där.


Hade en mysig morgon som vanligt. Finns ingen gosigare. Love it!


Idag har jag sovit i omgångar från 13 till 21. Uhh. Har haft spänningshuvudvärk flera dagar o ont i magen.


Anton ringde för en stund sen, hade ett långt samtal. Var ett tag sen nu vi prata, så det var kul :) Han var min bästa killkompis i flera år. Många många fina o roliga minnen med honom. Vi kanske skulle hitta på nåt imorgon!


Nu sitter jag o funderar om jag ska gå till Christian eller inte. Alltid härligt att sova med han, men vet inte om jag orkar ikväll. Kanske bara blir hemma o ser serier o läser. Får se :D 


God natt!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards