Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Mat mat o mat

Av Malin Söderström - 16 maj 2009 21:35

Igår efter jobbet så hämtade Tim upp mig o Magda. Vi åkte ut till birsta på systemet, sen hämtade vi Stoffe.. Åkte på Tandorii o hade pardejt. Ha! Sen åkte jag o Magda hem till mig o gjorde oss i ordning. Fick besök av Anton, Kenny ,Jonas o Stoffe. Skrattade som vanligt så jag fick ont i magen åt Anton. Han är den sjukaste och mest oblyga människan jag någonsin träffat :P Jonas sa på skämt "Ställ dig i fönstret och gör helikoptern." Det tog inte lång tid innan vi fick erfara det. ;)

 Lite senare kom Martin och Emil o joinade oss också. Trevligt!


Alla stack till olika ställen, men jag Stoffe och Magda var kvar hos mig. Gick till Mexicana city och åt pizza. 


Vi vaknade alla tre i sängen imorse klockan 6:30 efter ungefär 3 timmars sömn.  Det knackade på dörren vid sju, det var min granne som precis kommit hem från en fest. Så, vi fick umgås med han och hans "Jack" (Jack Daniels) ett tag. Sen gick vi till hemköp för att köpa frukost. GLASS! 

;) Låg i min säng några timmar o såg family guy.. Magda läste även våra horoskop. Vi diskuterade hur de stämde o inte. När vi blev hungriga igen gick vi tillbaka till hemköp. Köpte tacos! 


Stoffe den veka jäveln åkte hem efter det för att sova. Magda o jag la oss o titta på några desperate housewives innan Tim hämtade oss för att handla ännu mer mat. Köpte korv me bröö som vi åt hemma hos Tim. Tog med oss köksbordet ut på baksidan o spelade "Trodde du ja". 


Är här fortfarande.. Nu sitter jag, Magda, Tim, Stoffe o Fredrik o förtär alkohol. Får se vad vi ska hitta på för bus.



Klippklipp?




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards