Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Ovisshet.

Av Malin Söderström - 30 maj 2009 06:32

Helt sjukt.. Förstår inte varför jag inte kan somna. Jobbade till 4:30. Har läst och ätit sen jag kom hem. Läste äntligen ur "I skuggan av värmen". Började direkt på del 3 som heter "Bortom ljus och mörker". Vackra titlar. Böckerna är gripande och man ryser då man tänker på att det faktiskt är sant. Det är en så mörk värld vi lever i.


Skulle vara nyttigt för vissa att läsa det, för att kanske vakna ur romantiseringen de fastnat i och får se den hårda kalla krypande sanningen.



I onsdags gick jag o Stoffe till Martin. Spelade TP. Gick bättre denna gången! :) Då Tim kom spelade vi även 'Trodde du ja.' Fick en grön text ritad på magen. Stoffes. ;P (Man får utmaningar, svara på frågor och fördomar.) 

Innan hemgång läste jag högt för killarna ur Känn pulsen slå. Aldrig tidigare sett någon som leker med orden på ett sånt vackert och magiskt sätt som hon gör.  Man blir helt förtrollad!

 Stoffe och jag gick hem till mig vid 4.

 

I torsdags  kom Mommo till stan. =) Vi började med buffé på dragon house. Sen växlade vi pengar på Forex inför londonresan. :D Känns skönt att ha allt klart nu. Nu är det bara längtan som återstår.

Vi mötte upp Petra sen åkte vi ut till birsta. Förstorade två bilder på mig o mommo som jag även köpte ramar till. Handlade lite småsaker sen åkte vi hem till mig. Spelade buzz två omgångar, åt mackor och jordgubbar & glass. Riiiiktigt somrigt gott. ^^ 


Idag fredag så började jag dagen med en promenad i solskenet.  Gick hem och pysslade på. Kollade igenom alla fotoalbum. Lyssnade på kärlek o hjärtat var fyllt. Gjorde ett kollage med bilder på familjen. <3 Innan jag gick till jobbet hälsade jag på Martin för att krama han hejdå. Han ska åka till Boden imorgon. Kommer sakna honom! Har gått bra på jobbet. Haft roliga samtal o varit lugn även fast det varit kö precis hela passet. C kom o surrade lite på rasten.


Jag undviker då det blir jobbigt.


Ska jobba natt imorgon med. Magda ska sova här ändå, för att på söndag förmiddag ska vi åka o kolla på Johan Palm då han ska sjunga i birsta city. Haha! Antar jag kommer vara den enda som är över 15. ;P


Ska lägga mig o läsa igen nu och hoppas att jag snart kan somna. Hoppas ni haft en trevlig fredag!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards