Alla inlägg den 8 december 2007

Av Malin Söderström - 8 december 2007 12:10

Tur man är så konstnärlig!


Jag skulle vilja skriva en bok!!! Jag o Jo-han har pratat några gånger om att vi skulle skriva en bok tillsammans. Snacket började när vi satt som mest vid forsen i somras och delade massa tankar och deeptalk. Det vore skönt att skriva av sig, om hela ens liv och alla smärtor (och lyckor) i livet. Det lär ju aldrig ske, men, det är kul att drömma sig bort och leva ett fantasiliv.


Men visst skulle boken sälja? :P Jamena, den där framsidan skulle ju få vem som helst att få HA-begär! HAHA


Oh my!

Av Malin Söderström - 8 december 2007 11:52


When you  breathe, I want to be the air for you. 

I´ll be the water when you get thirsty baby,

when you get drunk I will be the wine.


Everytime I look at you,

baby I see something new.

That takes me higher than before,

it makes me want you more!






Av Malin Söderström - 8 december 2007 10:59

Det var en riktigt bra dag igår.. Först dagen på birsta, sen kvällen hemma :)  

Busade (som vanligt), spelade tv spel (jag blev så förbannad när jag förlorade så jag tyckte det var bäst för bådas hälsa om vi slutade spela :P ), drack ett par glas rött vin (me liiiike!).

 Såg idolfinalen.. O jag som har blivit så himla blödig av mig, blev så rörd när Marie vann att tårarna rann ner som spöregn på min kind... ;P

Hon sjöng som Celine Dion igår. Vilken röst! Fick gåshud gång på gång på gång...... :)


Nu idag så har jag bara hunnit vaknat, pussats, och tagit en liten prommis till affären och handlat lyxfrukost... hehe. Eller ja, baguetter,smörgåsröra,räkor,ägg och juice! Vet inte om man kan kalla det lyx, men, för mig så ;)


Ha en trevlig lördag!! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards