Alla inlägg den 12 december 2007

Av Malin Söderström - 12 december 2007 17:59

Kommentar till Rödvin?
'Rödtjut', är det rödvin? Får man blåa tänder av rödvin? :p

Du får sluta upp med norrländska om du vill ha en nationell blogg!

av ~c den 12 december 2007 kl 02:49


Svar:Haha, ja jag skriver ju konstigt nog på norrländska för att jag ÄR norrlänning ;) Komplicerat, men sant ;)Oh ja, man får blåa tänder av rödvin. Eller är det kanske bara mina tänder som har en tendens att bli blåa när dom blir attackerade av rödtjut?


Haha, kul att några äntligen vågat kommentera :D Även om det var en fegis (se ovan) som inte vågade skriva sitt namn ;) O svar till min kära Therese (som jag är hemligt kär i) : Ja, jag  håller med dig. Jag tycker alternativet "Bli rik" är mer lockande än att sluta dricka rödvin ;)Har du något bra förslag hur jag ska lyckas med att bli rik lite snabbt? :O



 O min ljuvliga Cornelia :) Dina ögon är djupa som oceaner.... Tsss :) :Ja, visst är det hemskt? Vad ska man nu roa sig med på Tisdagarna? Va? Någon som har ett bra svar? Jag älskar dom där brudarna ju! ;(



Gud så tråkig jag känner mig. Blev lite smånervös nu när jag ska skriva, för nu vet jag ju med all säkerhet att någon läser xP




Haha, får lite prestationsångest nu.Visst är det roligt när vintern är här? Man anstränger sig som fan med att kleta på makeup i fejset för att se åtminstone MindreFul ut. Jag blir lika förbannad på mig själv varje morgon, för vad är det för mening? Man hinner ju bara stiga utanför ytterdörren så börjar ju ögonen rinna. Och om inte, så blir man attackerad i fejjan av det äckliga snöovädret. Så då rinner ju sminket bort i vilket fall. Undra om man som tjej eftersträvar att likna en skräcködla undermedvetet? Spännande teori...




Jag är lite grinig idag, var ju det även igår. Har förstått varför nu, det är för att bacillerna har angripit mig. Du vet när man känner att allt känns jobbigt, att man kan gråta för att man tagit på sig strumpan ut och in... Och att man gör av med lika mycket snor som urin på en dag. Ja, ni fattar. Visst är det underbart med vinter?




Fick ju en ljusglimt idag iaf. När jag kom hem från kursen, så öppnade min kära Karl dörren. Han hade gjort det myspysigt. Hade hätt upp ett vaaarmt bad åt mig (och han) och tänt några ljus på badkarskanten :) Aaaw! Såna där gester betyder så himla mycket. Då kan man inte annat än att le, med både kropp och själ.





Japp, o nu har jag spillt någon tår också. Min familjs kära lilla vovve Amigo, har fått sin käke bryten. Så, det finns två alternativ nu. Antingen avliva stackaren, eller åka ner till uppsala och punga ut sisodär 30 000. Mamma ringde nyss och var helt förstörd. Han är ju liksom en familjemedlem. Men, vi/dom ska göra allt för att få den där operationen. Om vi så ska hoppa över julen!!! Såklart, det gäller ju att prioritera. :/




Nejmen, nu ska jag ta en till alvedon..Ha det gött!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards