Alla inlägg den 19 december 2007

Av Malin Söderström - 19 december 2007 19:00

Sådär ja. Nu har jag kommit hem och ätit god mat som min karl har lagat. Fläskfilé wokgrönsaker o nudlar... Yummie! Satt fint i kistan det, efter denna svettiga dag! ;O


Har gått mycket bättre idag.. Det har varit väldigt mkt folk hela tiden, men jag har ju iaf lärt mig liite mer nu. Så, har känt mig ett uns säkrare iaf!


O måste bara tillägga, vad jag HATAR sura människor. Dom borde förbjudas att lämna sitt hem. Vilken mening liksom? Tror dom att det på något sätt gynnar dom, om dom är allmänt otrevliga? Tvärtom! Dom blir bemött som dom förtjänar, och dom förstör andras bättre humör. Usch!


Finns det ingen suris där ute, som kan svara på om dom ärligt talat tror att något i deras vardag ska gå bättre när dom är griniga? Tacksam för svar;)


Idag kommer Amigo hem till ljunga iaf! :) Längtar till jag ska få träffa lillplutten.. Hihi, operationen gick bra!! :)


Puss hej

Av Malin Söderström - 19 december 2007 10:31

Haha, nej mamma, det är inte bra att röka.... ;)


Jag är fortfarande helt förstörd sen gårdagens hemska dag. Även fast jag la mig jättetidigt igår, har tagit mig en promenad nu till morgonen och har till och med hunnit ätit frukost.. Så är jag fortfarande HELT DÖD. Min kropp kan helt enkelt inte handskas med stress.


Klockan 9:00 var jag på möte på ungdomscentrum.. Pratade om "ungdomsgarantin". Vilket inte sa mig alltför mycket, då jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette. Efter hon sagt en mening, så glömde jag bort den. :/ Menmen, fick prata med henne en sväng ensam efteråt, då berättade jag om min "situation" och vi bestämde att vi skulle höras i veckan. Phu!


O nu sitter jag på underbara Access. Gick hit efter mötet, skulle kolla om en kvinna var här som jag måste prata med angående praktiken... Men, hon var inte här, så nu sitter jag o väntar på att kära Nina ska bli klar med det hon sysslar med för hon ville prata med mig... :) Sen ska jag rulla* till Entré Sundsvall. Ojojoj, så trött som jag är nu så kommer jag väl ordagrant dö om det är lika stressigt idag.


*Jag kommer nog rulla, för att gå känns nu alldeles för ansträngande.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards