Alla inlägg den 11 december 2007

Av Malin Söderström - 11 december 2007 22:32

Gud, sicka tråkiga läsare. Inte en enda kommentar har jag fått ;/ GRR!


Det är tragiskt men sant att jag har rödvinsfläckar på alla jävla plagg jag äger. Till och med mina pyjamas byxor! Jag är en rödtjuts käring. Och 89% av alla bilder jag har på mig själv så har jag blåa tänder. Kommer aldrig glömma då jag hade "smygsnuttat på rödtjut" hemma hos Johan en vardag, och kom hem till min kära mormor.

Mommo Bengtsson: "Har du ätit blåbär?"

Lögnerskan och Rödtjutskäringen; Malin Söderström :"Japp, det har jag!" (Jag vet, det är fult att ljuga.)

Men man är ju inte annat än människa... ;P


Så, för att lösa mitt rödvinsfläcksproblem, så får jag antingen sluta dricka denna alkoholhaltiga farliga dryck, eller så får jag helt enkelt bli rik och ha råd med att köpa nya kläder regelbundet. Ska fundera på vilket alternativ jag väljer..


Ikväll? Har kommit hem från kursen, käkat kinamat med min kära sambo, varit o handlat några påsar mat på ICA,badat badkar, kollat på desperate housewives :D -Varje veckas höjdpunkt! Dock hörde jag nu till min besvikelse att det var sista avsnittet för denna säsong. Suck, och åter suck. Jag avskyr när blir säsongsavslutning på mina favoritprogram, känns lika sorgligt varje gång ;P (Ja, jag är fullt medveten om att jag borde skaffa mig ett liv)


Nedu, nu ska jag dra en alfapet sen ska jag lägga mig o se film tror ja!



Av Malin Söderström - 11 december 2007 14:09

 Idag vaknade jag verkligen på fel sida. En sån där dag då man vaknar med en stor suck och känner sjukt mkt irritation i kroppen. (Utan anledning). Det började med att jag stog o bråkade med min egen spegelbild. Stod ungefär en halvtimme och svor över hur jag såg ut, och dömde ut mig själv med några väl valda ord. Sen stod jag o skällde på mig själv att jag börjar bli gammal (Har fått rynkor runt ögonen och håret har aldrig varit äckligare).


 Sen efter jag stått och haft ett långt bråk med mig själv, så kom Johan hem från sin kurs. Han skrattade lite åt min frustration, sen sprang jag mot kursen (jag har aldrig kommit försent då jag börjat tidigt, men när jag börjar sent då jävlar lyckas jag bli sen) Det låter ju normalt.. uhärk! Så, eftersom jag bara hade 20 minuter på mig att ta mig dit, så halvkutade jag hela vägen. Blev svettig som en turk inlåst i en sardinburk. Och vi vet väl alla att när man redan är irriterad, och sedan även måste stressa och bli svettig också, så blir det inte direkt bättre! :P


Igår så kom Annelie o Matin på besök med bääbisen när jag var på kursen. Dom hade tydligen tid på sjukhuset då jag kom hem, så då missade jag dom också. Trist! Var så längesen jag träffa Annelie.. o vill ju träffa hennes bääs också! :/ Menmen, får ta o hälsa på henne då jag ska till ljungaverk till jul! :)


Längtar som tusan till julafton. Det är lätt den bästa dagen på hela året. Det är en sån härlig känsla man får i hela kroppen. Man känner sig extra snäll glad och kärleksfull ^^ Och jag älskar ju min familj nåt så otroligt mycket, så det är ju inte så knepigt att man älskar julen.. Då vi alla är samlade och är på extra bra humör!! :) Ska få Singstar-Rockballader av min kära moder i julklapp. Så då ska vi sjunga järnet! Yeay! :D


Aya, nu är jag på kursen iaf o har en liten rast nu. Idag snackas det Arbetsrätt. Ganska intressant!


Sen ska jag traska hem i det "härliga vädret" och dega framför Tv:n. Är ju världens bästa program ikväll ; Desperate Housewives ;)


PS. Jag lyckades komma i tid till kursen. Det var nog för att jag var svettig och elak. DS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards