Alla inlägg den 22 december 2007

hm

Av Malin Söderström - 22 december 2007 16:58

Vad tråkigt det är att logga in när ingen har kommenterat! :(


Gör mig glad nu!


Sitter o dricker lite öl nu här. Ska snart åka hemöver till Ljungaverk!! Var inte planerat så, skulle egentligen komma hit en karl o en brud. Vi tänkte ha en liten "pardejt"! :P Men, får ta det en annan gång istället.


Ska på fest ikväll i bushen. Skoj och träffa massa gamla goda vänner! :) Vad gör ni andra ikväll? Och den eviga frågan: Vad ska alla göra på nyår?!

Av Malin Söderström - 22 december 2007 10:10

Svar på kommentar:Hehe ja, visst är han söt :D Det var ju den där hunden som jag berättade om för dig, Sofie! ;D Som vi ville para med din ;P



Kom hem igår runt sju, efter en väldigt lång och som vanligt hysterisk dag. Men, det gick bra iaf. Gjorde bara ett misstag! Vilket inte är mycket då det var cirka 800 stycken där under dagen.  (!) Blev inte mindre stressad av att några gubbar kom dit o började spela högljutt på sina instrument. Gah! Var så skrattretande att jag kunde inte sluta garva. Skulle liksom försöka arbeta och vara sansad när det var en cirka 20meters kö & lyssna på den där musiken som var så hög att man inte hörde vad kunden sa.


När jag kom hem var jag så himla trött och var allmänt hängig. Så min karl tog hand om mig o var jätte söt o omtänksam. Han bäddade om mig i soffan, hällde upp ett bad åt mig o tände ljus, låg o pillade mig i håret. Mådde genast mycket bättre! :)


Sen la vi oss tidigt o såg på film. Idag ska vi på stan o handla julklappar. Haha, snacka om att alltid vara ute i sista sekund! Sista chansen idag att kunna köpa några klappar. Men nu är jag iaf utvilad, så ikväll kanske man orkar göra något!


Vad gör ni i helgen?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards