Alla inlägg den 27 december 2007

Av Malin Söderström - 27 december 2007 22:48

Skööööönt! Nu har jag o Baby tagit ett behagligt bad. Jag fick badbomber o badoljor i julklapp. Så vi bestämde oss för att avnjuta dem! :) Fick även såna där fluffiga saker som man ska gnugga kroppen med.. Haha, kom inte på något bättre ord. Är ju såå bra på att förklara! *host*


Var jättemysigt. Tände några ljus på badkarskanten, släppte i badbomben. Sen luddrade vi upp fluffsakerna och tvättade varandra. Nu känner man sig fräsch o känns som man har en ny hud! :)


Svar på kommentar till Mamma: Såklart du är vacker på bilden. En hottie som du kan ju inte se annat än HET ut. :) Ja, det var trevligt att umgås! Kul att se dig när du sitter och skrattar så mycket att du är tvungen att springa på toa... Hihi! Evigt tacksam att just jag fick just dig som Mamma :)

Av Malin Söderström - 27 december 2007 19:59

Vackra bilder va? På min underbara familj, på våran underbart söta hund Amigo som sussar på diskbänken, på min underbara vän Tove o jag, och på min underbara karl Johan när han sjunger hårt och skoningslöst! Hahaha 



Sicken jul! Har ju varit allt annat än vanlig iaf. För det första så firade vi jul igår (Annandagen) för att det var den dagen alla kunde. För det andra så var inte Carro med, vilket kändes deppigt. För det tredje så kunde jag nästan inte äta något för jag hade typ magsjuka.


Har även legat i feber, haft mensvärk och har fått en svinkoppa i ansiktet. Så, jag har inte haft en toppenjul! Men, jag ska inte klaga. Det har varit underbart att spendera tid med min underbara familj. Var också mysigt såklart att ha med mig min karl på jul! Men på självaste julafton var vi bara hemma hos mami och åt julmat o såg på kalleanka! Vi har sjungit en hel del också :)


På juldagen : Vi skulle först till Tove och sedan åka lite hit o dit o sedan landa på mittis. Jag o honey var hemma hos mor och gjorde oss lite i ordning, sen traskade vi bort till Tove med singstarspelet. På plats var Johan o Benny snabba att börja sjunga! Det var trevligt! :D Dock var det dumt av mig att börja dricka, eftersom jag hade legat i feber och varit allmänt hängig senaste dagarna. Så, efter 5 öl blev jag så himla groggy att jag var tvungen att gå hem. Detta inträffade vid klockan nio! :P Så, johan följde med mig till mamsen och hjälpte mig i säng. Men för att se det positiva: Det blev en billig kväll! ;)


Men förutom all skit så har det varit väldigt mysigt att rå om varandra! Vilket ju är det bästa med jul tycker jag.


Idag körde min kära Mormor hem mig så att jag slapp ta med mig alla påsar på tåget. Åkte in till Entré Sundsvall o hörde om biljetterna till Magnus Betnér. Johan fick det av mig i julklapp! Ska gå o se han 1 mars! :)


Nu ska jag vara ledig till den 2a Januari. Känns skönt, men ändå lite konstigt nu när jag är van att ha något att göra på dagarna. Men, är bra att jag kan vara hemma några dagar nu och bara kurera mig. Kanske sova bort svinkoppan som jävlas med mig? Sliter och drar i hela ansiktet. Kliar och sticker. Ni som haft svinkoppor vet nog vad jag pratar om... Huvva!


Ne, nu ska jag umgås med Johan och min syster som följde med mig till stan idag. Hoppas alla haft en goooood jul! :)





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards