Alla inlägg den 29 december 2007

Av Malin Söderström - 29 december 2007 12:18

Idag har det diskuteras hundar. Vi vill skaffa en vovve! Men vi är "ganska" oense om vilken typ av hund. Karln vill ha en pitbull, och jag vill ha en snäll hårig hund tex. Berner sennen. Här har ni en bild på vardera. (berner sennen överst , pitbull underst för de som inte vet.)


För mig är det ett sånt uppenbart val vilken man borde välja! Men svara nu alla, vilken hund skulle ni välja av dessa två? :)





Av Malin Söderström - 29 december 2007 10:57

Det enda jag vet om nyår är vilken klänning jag ska ha. Fick en fin av mommo i julklapp! Kan ni andra informera mig om vad ni ska göra?! Verkar ju som att ingen har en aning! :O


Vaknade tiidigt i morse av att min käft bultade, jag droppade blod, och snoret rann ner till hakan. Aaah, denna ljuva förkylning! Man känner sig extra fräsch och positivt inställd till livet. Eller hur :)



Ja, igår gjorde jag en god gärning. Jag lyckades gå emot mig själv och inte falla för att bli manipulerad. Jag var hård och inte mjäkig som jag brukar vara. Känner mig stark och nöjd med mig själv. Eftersom jag är så godtrogen så det är löjligt, var det en stor utmaning att bara säga ifrån. (Jag pratade med min kusin.)


Även fast jag var stor o stark med mina ord, så bröt jag ihop med min kropp. Tårarna sprutade och snoret likaså. Var tvungen att snyta mig medan jag läxade upp henne. Hah! Min familj är det såklart absolut viktigaste i mitt liv, så när det händer dem något så gör det ju så otroligt ont.


Tack du kära kvinna som ringde mig och berättade vart hon befann sig!!










Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards