Alla inlägg den 23 december 2007

Av Malin Söderström - 23 december 2007 13:26

Fick ett till paket av Johan igår också!! :) Två stycken Simpsons muggar! Hihi, älskar Simpsons. Så, här ska jag roa er med några härliga citat från den klockrena serien :


"Trying is the first step towards failure."


"I hope it didn´t brain my damage."


"Marge, it takes two to lie, one to lie and one to listen."


"Skål för alkohol! Orsaken och lösningen på världens alla problem!"


"Allting ser illa ut om man kommer ihåg det."




 



Av Malin Söderström - 23 december 2007 13:18

Svar på kommentar: Tack, sofia för din komplimang! :)


Och till Linda: Du hör inte direkt av dig något vidare mycket du heller! ;P




Nu sitter jag här i ljungaverk med denna alltför vanligt återkommande Baksmälla. Jag och Johan drack 1½platta öl igår. Så, inte så konstigt att vi båda är lite småsega idag. Förstår inte hur vi fick i oss så mkt :S

Men jag hade trevligt iaf. Var lite här o där, men var mest hos min underbara familj. Vi sjöng som tokar (singstar) och spelade buzz. Men mest sjöng vi! :) Allihopa förutom Christer, hehe. Till och med johan sjöng massvis, vilket han aldrig skulle gjort om han inte hade haft cirka 30liter öl rinnandes i sina ådror...  ;P



 O imorrn är det jul också :) Gud så mysigt.



Varför är det så vanligt att man som par tjafsar på fyllan? Och näst intill alltid är det bara massa bagateller, som man bara skrattar åt efter. Mamma visste väl inte om hon skulle skratta eller gråta igår. Ena sekunden var jag o karln ovänner, sen vips kom vi in i köket och pussades. Haha! Så onödigt, och jag försöker komma på anledningen? För det är ju så många par som tjafsar på fyllan! Jag har många funderingar... Men denna gång vill jag att någon ska skriva ner sin teori på den frågan!! :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards