Alla inlägg den 20 december 2007

Av Malin Söderström - 20 december 2007 20:47

Marilyn Monroe. Vet inte varför, men så länge jag kan minnas har jag varit fascinerad av henne. Kan sitta och titta på bilder på henne hur länge som helst... Det är inte för att hon är otroligt vacker, utan det känns som att bakom den där glamourösa skinande vackra ytan, gömde hon något mörkt och hemskt... Och så känns hon så himla jordnära på något vis. Jaja, det är iaf något magiskt med henne!


Och påtal om kändisar.. Jag såg nyss ett program om Spice Girls på femman :P Fick se massa klipp från dom var kända. Och ojojoj, vad jag var besatt av dom när jag var liten! haha! Fick massa gamla minnen. ^^



Idag har det gått bra att arbeta! Har flytit på rätt bra hela dagen.. Varit mycket folk som vanligt, men jag är ju bra mkt säkrare nu iaf! Så, det känns bättre o bättre.. Innan jag gick dit, var jag ju på julbord på Access! Jag smällde i mig hur mycket som helst o blev alldeles slut efteråt. :P Var jättekul att träffa alla!! Konstigt att man kan tycka om några så mycket efter man känt varandra sån kort tid!


Nu är Annelie & Matin på besök med ongan! Vi ska snart se på film o äta massa chips o dipp! Yummie!





Av Malin Söderström - 20 december 2007 10:17

Där är min lilla hund Amigo! ^^ Sådär liten o go var han när vi fick han... Hihi! Där har vi en hund med personlighet!!  Längtar till jag kommer till ljunga o får träffa heela min familj! :)


Svar på kommentar:

Tack för ditt, som vanligt, väldigt intelligenta svar Bobben!

Och svar till både dig o Therese: Som jag har nämnt ett par gånger i tidigare bloggar; Jag praktiserar på "Entré Sundsvall" ;P Ett ställe mitt i stan som säljer biljetter till alla möjliga evenemang. Konserter, teatrar, presentkort osv.


Tycker det är konstigt att så få vet vad det är för ställe, då det inte går en minut utan att det är iaf minst 5 stycken där i kö... ;O Men, jag visste inte heller vad det var innan jag började där :) Är väl för att vi inte är sundsvallsbor i blodet!! hehe


Nu har jag precis pratat med min mor i 1½timme i telefonen. Ska snart göra mig i ordning.. Ska till Access o äta julbord :D Har sett framemot detta sen jag fick veta att vi skulle dit.... :) Ska bli så kul att träffa alla igen! Och ett stort plus att jag ska få vräka i mig massa julmat!


Nu informerade Johan mig att vi ska se Saw4 ikväll. Jag sa, på ett villkor: Att han inte får sova, utan måste ligga vaken hela natten och titta på mig när jag sover. Och att han ska följa med mig till ´jobbet´ imorrn och hålla mig i handen så att inget händer mig på vägen dit... :P


Jag är så otroligt mörkrädd!! tex. Så har jag fortfarande en stor skada sen jag såg The ring första gången, o det var ju många år sen. Fortfarande tänker jag på den varje dag. Jag har en spegel i sovrummet som liknar spegeln i filmen... Så, jag undviker alltid att titta på den. Är livrädd för allt!


Det är farligt att leva, man kan faktiskt dö!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards