Alla inlägg den 10 december 2007

Av Malin Söderström - 10 december 2007 22:06

Haha, trodde ju aldrig någon skulle läsa min blogg :P Fler än vad jag trodde..... (kollat besökstatistiken).


Kan inte nån rackare skriva någon kommentar? ;D  Hah, vore ju roligt att veta NÅN som läser :) Lite läskigt..... :P


Näe, nu ska jag slå mig ner i soffan igen o spela lite tvspel med min Karl!

Av Malin Söderström - 10 december 2007 10:27

Gud så jag älskar att myyyyscha :) Livet är så himla underbart, bara man lever det. När man försöker slå sig fri från alla sina hjärnspöken, och negativa tankar. Nedbrytande tankar. "Bara" man klarar det, så är det faktiskt mycket vackert.

 När man kommit så långt att man lever, istället för att titta på medan det passerar. 


Det har varit en otroligt bra vecka. Bästa veckan på så länge jag kan minnas...

 Allt börjar ordna sig.


I lördags promenerade jag o Johan bort mot bion. Vi såg Beuwolf. Den var jävligt snyggt gjord! Den var helt okej. Trodde dock inte att den var aminerad :P Fick en liten chock, men, det var ju så skickligt gjort så ibland såg man inte om det var riktigt eller aminerat! Riktigt mysigt var det. Älskar att gå på bio, det är en speciell känsla. Vi köpte en massa godis, dricka o popcorn. Mums!! :)


Igår gick vi på stan en sväng. Sen gick vi till Ming Palace och åt en riktigt god middag. Det var också grymt mysigt och trevligt! Sen traskade vi hem mätta och belåtna i kylan. Hem o spelade tvspel sisodär 5 timmar (!). Skoj!


Nu är jag på kursen, börjar få seperationsångest inför fredag ;O ( Då kursen är avklarad) Kommer sakna många själar.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards