Alla inlägg den 14 december 2007

Av Malin Söderström - 14 december 2007 19:14

Fjortis tider. Visst var det väl en härlig och lycklig tid? Man hade många intelligenta åsikter, gjorde många oerhört genomtänkta handlingar. Ja, det var kort och gott tiden jag som människa var mest lyckad som person. (Ni som inte fattade det, så är jag väldigt ironisk.)  


O jag har ju mkt att ångra om man säger så. Många smällar jag har fått tagit. Sen finns det ju så otroligt många trångsynta människor i vår värld. Om man gör bort sig som 14åring, så får man tydligen resten av sitt liv sota för det. Tydligen så inser inte dessa trångsynta människor att man som person brukar utvecklas och bli vuxen.



Igår hade jag en väldigt trevlig kväll. Satt och hade långa trevliga samtal med min karl :) Om livet osv. Skönt att bara sitta och bolla tankar, känslor och drömmar.

Fick även ett "kärleksbrev" av han igår.. Kunde inte sluta le :) Haha, jag är ju så överkänslig och kär-i-kärleken... Men det är ju så himla underbart!


Idag vare kursavslut. Huffa vad det känns sooorgligt! Menmen, vi kommer ju träffas några gånger till! :D


Ikväll då? Har börjat snutta på det gamla hederliga Rödtjutet. :P Sen kanske vi får besök. Av en kurskamrat o kanske hennes kille (?) Vet ingenting ännu. Verkar som att min kära syster skulle komma på en visit också. Lär bli ett härligt samkväm med lite alkohol i blodet och lite bus.


I mörkret är alla katter grå.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards