Alla inlägg den 31 december 2007

Av Malin Söderström - 31 december 2007 18:45

angående inlägget om min hårfärg; Ni svarade mycket olika. :) Men, smaken är ju som baken trots allt!! Själv trivs jag bäst i antingen mööööörkt eller ljuuuust hår! Antingen eller liksom :D


Beror på hur man känner sig..


Nu sitter jag här, snuttar på lite vin och känner efter. Det är som att när jag tittar ned på mitt bröst och mage så ser jag åskmoln. Det blixtrar och det dundrar. Det skriker och tjuter. Instängd ilska. Så vanligt förekommande i min kropp. O alltid är det lika jobbigt o frustrerande att känna. Man vill för stunden gå och slå sönder ALLT.


Jag kan nog lätt konstatera att detta är mitt sämsta nyår hittills. För det första är jag vrålsjuk, jag har munherpes, mens och jag är på det sämsta möjliga humöret för en galejkväll.


Som sagt, GOTT NYTT ÅR ni andra. Medan jag själv i min bitterhet önskar att jag aldrig blivit född.

Av Malin Söderström - 31 december 2007 12:21

Igår tvingade Ylva med mig ut till birsta. Jag som är en vandrande svinkoppa var inte sådär jättesugen att stå i strålkastar ljuset och äckla alla med min närvaro. ;P Men, god vän som jag är så följde jag med henne. Jag fick febersvettningar på en gång, så det blev en kort visit. När jag kom hem satt Krajlo och Johan i soffan! Alltid lika trevligt när fisen är på besök. :) Senare gick jag i kylan och mötte min syster på tåget. :)


Vi spelade lite texas holdem, sjöng en skvätt och surrade. Maria och hennes vän kom också o hälsade på. Det var skoj! :)


Nu är min kära kusin och vän i säkerhet. Känns oerhört skönt! Nu slipper man oroa sig.



Och till er alla: GOTT NYTT ÅR! :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards