Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Malin Söderström - 5 augusti 2008 19:47

Det gick bra att gå hem igår. Enbart för att min otroligt omtänksamma mamma var snäll och höll sig vaken inatt, så jag skulle ha någon att prata med. Går ju inte att beskriva med ord hur tacksam jag är att jag har dig. Så otroligt lyckligt lottad är jag. Inte många som har en mamma som du.


Jobbar ikväll med.. Men bara till 23 :) Gillar verkligen att jobba kvällar. Mysigt på nå vis! Alla är mycket trevligare på kvällen.. Inte den stressen som det är på dagtid.


Jobbar kväll imorrn med.. Niice! Sen ledig torsdag =)


Av Malin Söderström - 5 augusti 2008 00:48

detta känns som det längsta arbetspasset jag haft. Känns som att jag suttit här över ett dygn. Är astrött, men gruvar mig för vägen hem.


HAr haft en skön dag idag ändå. Har haft trevliga samtal på jobbet.. Sen innan det , så blev jag medtvingad upp på södraberget :P Tittade på utsikten, och svettades som en svettlök. Var även bort till clas olsson förut o handla en antennkabel till tv:n. Synd bara att jag är så sjukt oteknisk att jag inte vet hur man ställer in kanaler.


bah! Får helt enkelt fråga någon händig människa. Till dess får jag nöja mig att glo på datan. Som jag inte har nåt internet på.. Snyft :/


OCh när jag ändå sitter här o tomsnackar, så måste jag bara tillägga att jag är så sjukt förtjust i HeyBaberiba. Jag känner ingen annan som är det. Jag vill ha alla säsonger. Skrattar bara jag tänker på det , HAHA =)

Ovido - Quiz & Flashcards