Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Malin Söderström - 8 augusti 2008 15:47

Nu är det en timme kvar av dagens arbetspass! Dagen har gått sjukt fort.

Sitter med världens mensvärk. Känns som det sitter ett odjur på ryggraden och gnager.


Funderar på att spendera resten av dygnet i lägenheten o tycka synd om mig själv. Har inte direkt nå andra alternativ heller för den delen!

Av Malin Söderström - 8 augusti 2008 10:11

Igår var jag ju ledig. Vandrade i regnet o trodde jag skulle dö av kramp i ryggen. Sen när jag äntligen kom hem igen, så var jag så rastlös att jag började koppla ihop dammsugaren o damsög :P Haha, det hör verkligen inte till vanligheterna kan jag ju säga. Jag är inte den som tar tag i städning i första taget! Sen så rensade jag garderoben osv.


Sen kom familjen till stan :D Vi åkte ut till birsta o handlade massa småplock :) Så nu har jag NÄSTAN allt jag behöver! Sen köpte jag även en sladd till boxern, så nu har jag äntligen tvkanaler! :D Christer hjälpte mig att koppla in allt, och hängde även upp mina nya hyllor :) Det enda som fattas nu är gardiner.. Ska köpa det så småningom. Är sjukt höga fönster, så måste köpa nå specialare :P Sen åt vi tacos! Huur gott som helst. Åt som en gris!

 Tack för en trevlig kväll kära ni! Blev sååå fint såå :)



Låg även o läste igenom gamla dagböcker. Då väcks så mycket känslor. Det är så mycket man förträngt, av många anledningar.. Kroppen o hjärnan har väl inte orkat haft kvar tankarna o känslorna i systemet helt enkelt. Det är alldeles för tunga grejer.


Jag tror man behöver bli påmind lite då o då om det som varit. Just för att se hur långt vi kommit..Eller om vi backat. Se ifall vi lärt oss något, eller om vi går i samma spår.. Om vi vuxit.


Det sätter många nödvändiga tankeställare i huvudet. Eller så får man bara en bra kick av att man blivit en så mycket bättre människa.

Ovido - Quiz & Flashcards