Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Malin Söderström - 17 augusti 2008 17:12

men vilken ångest..... Finns inga ord hur mycket ångest jag har.. Jag kommer inte ihåg typ nånting, Kommer bara ihåg förfesten. jag trodde jag gick hem efter den, men tydligen hade jag varit på krogen också... det är helt svart.


Tur att tessan kom hit i morse.. annars hade jag dött. Skulle nog ha klöst sönder mig själv av ångest. det fula är att ingen på förfesten har en aning om någonting.... det verkar vara nå skit i spriten. det måste  vara det! Alla vaknade och visste ingenting. Jag drack även bara två groggar! ja, seriöst.. Och tessan med. Men ändå har ingén av oss ett endaste minne i stort sätt. . Spriten måste vara utblandad!


Nu är Anton, tessan och elin här. Jag skulle smälla av ifall jag var ensam. Skulle inte klara av det.

Ovido - Quiz & Flashcards