Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Malin Söderström - 6 augusti 2008 20:11

Imorrn på min lediga dag har jag många sysslor. Måste passa på medan man har tid! Måste fixa bredband, boxer och gå o köpa en MASSA småsaker som man inte tänker på att köpa när man börjar från kula 1 med alla grejer.


Har en lapp i köket som jag fyller på hela tiden med grejer jag kommer på eftersom. Tillexempel förut tänkte jag göra vita bönor och ägg till lunch, men då märkte jag att jag inte hade någon konservöppnare. Eller när jag tog på mig mascara o råkade som vanligt få svarta prickar runt hela ögonen. Då ville jag ha en tops. Men icke! Det fanns inte heller ;P

O när jag skulle duscha insåg jag att jag hade 3 balsam, 2 duschkrämer men INGET schampoo. Så, imorrn då jäklar ska jag köpa massa småttogott! :D


Huvva, nu har jag snart jobbat färdigt för dagen. Jag har fått nåt knäpp och sitter o skrattar för mig själv. Luktar svett som fan gör jag också. Åsså är jag hungrig. Jobbiga magsäck!!!

Av Malin Söderström - 6 augusti 2008 14:22

Jag har alltid levt i en drömvärld, och helst inte velat tänka på nuet och framtiden. Hellre så har jag tänkt på minnen och på det som varit.  Har alltid kramphållit i det förflutna och haft svårt att ta ett steg in i det nya.


Har hellre ägnat hela min energi och tid till någon annan, istället för att känna mina egna känslor.


Nu får det vara slut på det där. Jag har gått in i en ny era. Nu ska jag för en gångsskull lära känna mig själv och våga känna efter & bearbeta.



Ovido - Quiz & Flashcards