Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Malin Söderström - 26 augusti 2008 20:33

Slutade 17:15 idag, då kom Magda o Mormor o hämtade upp mig på jobbet =) Vi åkte till birsta o handlade lite smått o gott.. Köpte lite mer grejer till lägenheten. Mattor blandannat.. Känner jag trivs meer o meer här. Känner mig verkligen hemma! Inte mycket kvar att köpa nu...


Sen var vi o åt på Kupolen. Efter de åkte vi hem till mig o donade på... Packade upp o så. Sen så vaxade Magda mitt ben :P Jag köpte det igår, första gången nånsin... Länge varit sugen att prova, men inte blivit av. Alla säger att det gör så sjuuuuuuukt ont. Men, jag tycker inte det var nå särskilt? :S Visst, det var inte SKÖNT men ;) Inte så farligt!


Nu har jag precis bleve ensam... Nu kommer Tessan hit. Blir nog girltalk. Känns så ;)

Av Malin Söderström - 26 augusti 2008 09:26

Min otroliga blyghet och nervositet äter upp mig inifrån. Det plågar mig varje dag och det är som ett stort geggigt svart hål i mig som är så stort att jag får svårt att andas.


Jag vill så gärna gå ut till dom andra... Jag vill så gärna delta i skratten och praten... Men, min kropp spjärnar emot. Min kropp går åt andra hållet, och söker sig till det mörka rummet där ingen sitter. Även fast jag vet Ni inte hör mig andas, så håller jag ändå andan.



Kan jag bara få springa, springa utan att vända tillbaka... Ställa mig vid ett vattenfall och skrika sönder mina lungor, så kanske mina rädslor rinner ur mig med det forsande vattnet?



Av Malin Söderström - 26 augusti 2008 00:42

Nu har jag pratat med Tove över 2 timmar i telefon nonstop. Vi har inte kunna ringt varann på flera dagar, så hade en del att ta igen ;)


har sagt det förut, o jag säger det igen...Är så sjukt tacksam att jag har henne. Var så otroligt skönt att prata med henne nu. Kul att prata av sig en massa som man hållt inne med, och fnittra en massa. Känns som att det var några dar sen jag skrattade sist..?


Gått bra o jobba idag.. dagarna känns bara så långa när man har delat pass. Men skönt också!


Hann iaf med att gå på stan två omgångar. Träffade upp Tessan första svängen, o handlade massa smink o så =) Sen hann jag bara hem o åt mat, då ringde Christian o ville ha sällskap. Så då blev det en vända till. Jag är ju inte direkt så jättebekväm med mycket folk. Är ju en ensamvarg utan dess like.. Tycker mest bara det är en plåga att gå på stan. Jag vill bara snabbt in på affären o snabbt betala, sen gå hem igen.


den enda gången jag gillar att vara med folk är fan när jag dricker. Låter ju konstigt kanske, men det är iaf helt ärligt. Dock gillar jag att vara med en åt gången... Då blir det en helt annan grej. Låter kanske sjukt för era öron, men jag har sociala svårigheter.



Nu ska jag lägga mig o titta på simpsons o skratta lite innan jag försvinner in i drömmarnas värld.

Ovido - Quiz & Flashcards