Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Malin Söderström - 23 augusti 2008 21:07

Hade besök igår... Satt först o snacka massa tjejsnack, som alltid är lika behövligt o trevligt.


Sen kom Micke o Dennis också.. Surrade lite, o hörde musik.. Sprängde nog mina högtalare ;P Vi hoppade o dansa ! Lyssnade på Korn och de andra blev lite sura ;) Dansade ett par låtar bara, sen skulle vi på krogen allihopa. Jag var inte ett dugg sugen på det, så jag följde bara med dit sen gick jag hem igen. Bra att jag tog mitt förnuft till fånga.. Inte så ofta det händer på fyllan. La mig före tolv o tittade på simpsons.. Började ju 9 i morse, så det var väldigt bra.


Jobbar nu, slutar om en halvtimme. Blivit erbjuden av ett par olika att vara med på fest, men jag är så sjukt trött så jag pallar inte. Blir nog tv spels kväll hos Christian istället. Mer lockande faktiskt!

Trööött!

Ovido - Quiz & Flashcards