Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Malin Söderström - 21 augusti 2008 14:39

FYFAN har så sjukt ont i magen att jag tror jag smäller av. Liksom viker mig i stolen, kan inte sitta rakt upp. Krampar som fan och hela jag rynkar mig och spänner mig av smärta. Är ju jätteenkelt att vara trevlig och hjälpsam när kroppen strålar och exploderar på samma gång.


Är det magsår? Är det stress? Är det bara alla känslor i min kropp som är i en sån orkan, att allt bara säger stopp?


Jag vet inte.


Ser även suddigt o känner hur jag försvinner i tankarna till något som inte är här.


P A I N !

Av Malin Söderström - 21 augusti 2008 08:45

Satt vid datorn igår till tolv... La mig o titta på film, för att sen äntligen somna runt 1... Men då ringde en jävel o väckte mig vid 2:30 ;) Så, det blev inte mycket sömn inatt heller. Vi såg på en jättefin film iaf. Väldigt vacker musik. Sov ungefär 3 timmar. Jag sover så otroligt oroligt nuförtiden. Vaknar hela tiden, och drömmer om att jag försover mig. Vaknar med panik o alldeles kallsvettig flera gånger varje natt.


Är dock inte så jättefarligt trött idag ändå. Men det lär väl slå en i ansiktet som en rak höger sen när man kommer hem. Tur jag är ledig imorgon! För att sen jobba hela helgen. Ska iaf passa på att fixa några ärenden imorrn på banken.


Okej då, jag är visst trött. Nu börjar ögonen att svida.


Ovido - Quiz & Flashcards