Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Malin Söderström - 15 augusti 2008 23:35

äntligen hemma! sitter o äter världens godaste macka..mjukost, räkor, gurka o paprika.. ;P MUMS!


Imorrn blire party party! Haha, längtar redan..


girls night out!


Annars då? Jo, jag skulle vilja ligga o kramas..Var ju flera timmar sen sist jag fick en kram! haha


Nä huvva... Vänjer väl sig snart.

Av Malin Söderström - 15 augusti 2008 20:54

igår hade jag besök. Tessan fredrik och christian.. Vi satt o surra o så.  Vid tolvtiden blev jag ensam.. då satt jag vid datorn en sväng sen titta på Hey Baberiba! Haha, jag har laddat hem alla säsonger.. Det tog bara ett par timmar :P Går skitsnabbt att ladda hem! :D


Nu jobbar jag... Slutar 23:00. Ledig i helgen! Fyyyf*n vad skönt! Är alldeles slut efter denna vecka.. Vet inte riktigt vad man ska hitta på i helgne. Men jag får inte vara i min lägenhet imorrn iaf för magda ska vara där med ett par vänner, haha ;) Vilken tur hon har som har en så snäll syster som ställer upp att lämna sitt eget hem när hon för en gångs skull är ledig. Phu! Sen jobbar jag ju 6 dagar nästa vecka.. Kommer bli tärt! Undra vart lilla jag ska ta vägen imorgon då... återstår att se!!!


Nu är min lilla 15minuters rast snart slut, sen ere 2 timmar kvar :) Slutspurten nu!


Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards