Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Malin Söderström - 19 augusti 2008 15:36

Haha liite soft det är med Textsamtal då. Sitter just nu i en kö , "Beräknad väntetid: 25 minuter." åååh, kan man sitta o surfa under tiden ;)


Vill baaara ha såna här samtal. Skönt att kunna sitta lugnt o slappna av.

Det enda trista just nu är att jag är vrålhungrig, o min lunch var egentligen 15:30 :P Men, får sitta över den en stund... Inte hela världen!


Får även sitta o lyssna på massa mozart musik i bakgrunden, haha! tänk om man skulle somna... ;)


Av Malin Söderström - 19 augusti 2008 10:31

vilken dröm jag hade inatt...


Kändes som jag drömde hela natten... Och det som hände var att jag satt i en säng full med bilder. Tittade på massa bilder på de människorna som betytt något för mig i mitt liv.. Det var säkert tusentals bilder som jag satt och titta på... Det roliga är att ingen av de där bilderna finns på riktigt.

Bara i mitt hjärta..


Ja, något sådan måste det ju symbolisera....


Det är så många jag saknar, och det känns hemskt att man aldrig känner att man "har tid" för varandra längre. Fruktansvärt! Hur svårt ska de vare egentligen att "offra" en timme hit och dit nån gång i veckan?



-Why Do All Things Come To An End?

Av Malin Söderström - 19 augusti 2008 00:55

Vissa saker säger man bara inte..

Det finns gränser på hur långt man kan gå,

och hur djupt man kan sticka kniven i någon annans hjärta.



Ovido - Quiz & Flashcards