Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Malin Söderström - 20 augusti 2008 20:29

nu är det såhär. jag tänker knappast betala 20 kronor från telefonen för att kunna ladda upp ett par bilder :P Har ju fortfarande fullt... 100 av 100.. Kan heller inte radera bilder när dom används i inlägg. Böökigt! Får helt enkelt skaffa en bilddagbok....



För övrigt så känner jag mig som en klubbad säl. Riktigt hård vecka, och känns som att jag inte sovit ett dugg i stort sett. Känner mig alldels grötig och borta.


Var tvungen att springa på hemköp förut o handla nötter. Är ju sugen på nåt konstant hela tiden. Kallas det abstinens? ;)

Av Malin Söderström - 20 augusti 2008 17:12

kommit hem från jobbet typ nyss... gick först o hämtade kameran så ska lägga upp bilder på lägenheten framöver =) Har även nyss ätit tacos för tredje gången idag.. Åt det både till frukost lunch och middag. Haha! är ju så gott! Åt det även till kvällsfika igår ;)


Är så sjuukt trött idag. Längesen jag var så här trött. Svider i ögonen och mår illa. Måste lägga mig ner o kolla på film en stund... Kanske sova en halvtimme ;) Gud så skönt!



Av Malin Söderström - 20 augusti 2008 07:19

shiiit vad trött jag är. Sovit sjukt dåligt inatt. Somnade sent också. Åsså skulle man upp 05:45.


Längtar hem redan! :(

Då ska jag hämta min nya digitalkamera på posten, sen ska jag hem o se på en film jag laddade hem igår. =)


Jobbade till 20 igår.. Sen gick jag o mötte upp Tessan o hennes kompis utanför henne. Surrade en stund, sen gick jag hem o diskade. :P Fick sällskap efter ett tag. Titta på tv o myste.


"tack, förtjusande unga dam"

hehe vissa är trevliga att prata med :)


Ovido - Quiz & Flashcards