Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Malin Söderström - 30 augusti 2008 18:34

haha kunde inte hålla mig. Jag betalade 20 kronor från telefonen o beställde så jag kunde lägga upp mer bilder ;)



Lägger upp lite smått o gått. Några bilder från styran... Förfest hos Tove o sen Annelie... En bild på mig o Anton sen jag var 15.... En på mig o Ylva hemma hos henne. En fyllebild på mig hemma hos mig...En på mig o tessan hemma hos mig....Sen två bilder på min lägenhet :)


Alla är nya, förutom den på mig o anton :P Tycker den är så söt bara...


aya, nu ska jag gå o öppna åt Maria :) Hon kommer hit nu sen ska vi på förfest... Hejdå igen ;)

Av Malin Söderström - 30 augusti 2008 18:25

Jag o Tove hemma hos mig framför min favorit tavla =)



<3


I will be the water when you get thirsty, baby.

Av Malin Söderström - 30 augusti 2008 17:34

Grymt kul att jobba igår. Pratade med massa trevligt folk o hade allmänt roligt =) Myspys! Sen 4 gick vi hem till Christian. Hade svårt att somna även fast jag var dötrött... Tar ett tag innan man kan varva ner!


Idag har jag bara kollat på när han spelat tvspel, o nyss komme hem. Har massa alternativ vad jag kan tänkas göra ikväll... Pratat med massa folk, får se vad jag bestämmer mig för. Känner mig lite kluven nu :P


Antingen går jag bort till Stefan o dom, eller så följer jag med en arbetskamrat på en förfest, ylva har även frågat om jag vill komma till henne.. O Linda frågade om jag ville följa med på en lokalfest i nacksta! =) Allt känns lockande... gah :) Önskar man kunde vara på många ställen samtidigt ;)


Aya, ska fundera en stund nu o lyssna på muusiik!


Trevlig lördag på er!

Av Malin Söderström - 30 augusti 2008 01:42

sitter på jobbet och roar mig med att sitta o prata med fulla människor :P Ringer skit mycket, och 99,9% av dom är packade. Haha, kul!


Är faktiskt mysigt att jobba ikväll... Som tur är så jobbar Christian natt också. Sköönt! Kan man prata med och hänga på någon på rasten.


Ååh jag mår bra just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards