Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

why

Av Malin Söderström - 28 augusti 2008 14:36

ja, igår var jag ledig... Var till ungdomsmottagningen på dan. Sen gick jag till Tessans jobb o satt där med henne tills hon sluta vid fem. Då skulle vi gå och äta nånstans. Vi yrade runt fram o tillbaka runt hela stan...Kunde inte komma på nåt ställe vi ville äta på. Tillslut så gick vi in på Blåhuset Kina restaurangen, men där inne vare  huur mkt folk som helst så då gick vi igen. Efter MYCKET om och men, så gick vi till kebabcity :P jag åt som en häst, jag åt upp allt på min tallrik sen norpade jag Tessans rester haha!

Gott som fan var det.


Sen gick vi o shoppade lite kläder ;P Hittade tre tröjor jag verkligen tycker om. Köpte lite smink också... Sen gick vi hem till mig o började dricka vin. Pratade en massa som vanligt.. Alltid lika trevligt! Sen vid halv elva gick vi till Svenssons. Satt där ute och surra med en massa folk. Sen gick vi allihop till Olearys. Där hände det endel. För det första så bråkade jag med en bög, för det andra så skrev jag ett riktigt pinsamt SMS till en vän, och för det tredje så satt jag med en kille som jobbar på konsum som tydligen har kollat in mig när jag varit där o handlat ;P Jag har även tittat in honom... Haha! Så, det berättade man ju så ärligt.. Fy! Känns pinsamt att gå o handla där nu... Får väl börja att bli stammis på ICA istället ;) Sen gick jag hem o sov, o Tessan o ett gäng till skulle komma till mig. Men jag somnade.. Och vaknade inte, även fast hon hade ringt flera gånger både på telefonen o dörren! :P Vaknade i morse med alla kläder på och smink hela ansiktet. Då vare bara att tvätta fejan o vandra bort till jobbet. Så, nu jobbar jag och skäms. Enbart för det där SMS:et jag skrev. Vet inte ens varför jag skrev det...


Men annars hade jag skiiiittrevligt igår! Verkligen kanonkväll! Brukar väldigt sällan ha så trevligt när jag går ut.


Imorrn jobbar jag natt.. till 03:15. Kan bli kul.. Lär ju ringa en o en annan fyllskalle skulle jag tro ;P

 
 
Ingen bild

therese

29 augusti 2008 14:16

hahahahahah, låter som jag i ett nötskal det där, eller du och jag i ett nötskal... då vi tar våra krogrundor=P hahahah...sitter och täbker tillbaka och skrattar för mig själv... ja du vet ju ;) Ska du ut på mittis imorrn???? mittlandiafestivlaen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards