Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Malin Söderström - 2 oktober 2008 23:02

Sådär ser man ut då man släpper allt, och dansar sig in i en ny Era.



Sug in livet, och njut av varje andetag. Man har alla möjligheter i världen.

Av Malin Söderström - 2 oktober 2008 19:09

Tänk positivt! Tänk vad många fördelar det finns med att vara Ensam.



*Du kan gå runt i precis vad du vill hemma. I dina fulaste urtvättade häng-i-stjärten-mysbrallor, naken eller whatsoever.


*Du kan ta bort sminket det första du gör när du kommer hem från jobbet, för du har full kontroll över vilka som ska eller inte ska komma och hälsa på.


*Om du kan lyssna högt på vilken musik du vill, utan något gnäll.


*Du får titta på precis vad du vill på TV:n, alltid!


*Du får sitta vid datorn precis hela kvällen ifall du känner för det, utan att någon gnäller att du är osocial.


*Ifall du känner för att vara ensam en kväll, så KAN du det. Inte så schysst att slänga ut sin partner bara för att man vill ha lite "Alone time".


*Du kan äta precis vad du vill, utan att ta hänsyn till någon annan.


*Ifall du spontant blir sugen att sticka iväg på något, eller till någon, är det bara att göra det. Ingen du behöver diskutera saken med.



Nu när jag tänker på det, så kan listan göras vääldigt lång.


Med andra ord: Du är Fri till att göra vad du vill!





Av Malin Söderström - 2 oktober 2008 12:30

Varför har det alltid varit så i mitt liv, att jag "måste" ha någon att tänka på hela tiden? Är det bara för att jag inte orkar tänka på mig själv? För det är så ovant o nytt?  Intalar mig själv att jag är intresserad av någon, bara för att jag VILL vara det för att jag BEHÖVER tänka på någon annan människa hela tiden?


Pust!

Av Malin Söderström - 2 oktober 2008 08:43

När kroppen äntligen vaknar, och jag orkar vända och gå bort från dig..

Då tar du fram din sylvassa kniv och hugger mig.



Ovido - Quiz & Flashcards