Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Malin Söderström - 16 oktober 2008 20:07

Sen jag har kommit hem från jobbet har jag hoppat runt naken i hela lägenheten och storstädat. Hade så mycket energi som ville ut! Har skurat alla golv, dammtorkat, diskat o plockat undan. Lyssnat på skön musik och skakat min nakna stjärt till musiken. Haha, singel ska man vara helt enkelt...



Nu kommer Tove, Tessan o Jessika. Jihaaa

Av Malin Söderström - 16 oktober 2008 16:43

Vad fan har hänt?


Känns som att jag har svalt en besk svart sörja som fräter sönder mig inifrån. Ett hål som sliter o suger in min själ. Nålstick i bröstet, och känner en deprission som en tung filt över axlarna.


Vad händer?

Av Malin Söderström - 16 oktober 2008 12:14

Jag klev upp tidigare imorse än vanligt  just för att jag skulle ha tid på mig att göra mig iordning. Men, ändå så kom jag inte iväg förrns en halvtimme innan jag börja. Haltade i spöregnet hela vägen till jobbet.

Väl här  så tycker jag att alla jag pratat med är bittra surpuppor. (Förmodligen så är det bara jag som uppfattar det så, för att jag är på pisshumör.) Sen så sitter jag och svettas som en jävla klimakteriekärring. Är rädd att jag börjar få feber, för läkaren sa att får jag det så måste jag läggas in på sjukhuset. Farligt farligt!


Har fortfarande mensvärk. Känns som att ett odjur har klättrat upp för min rygg och sitter och gnager på ryggraden. Dock har jag fortfarande inte fått mens. Vad är grejen? Är det normalt att gå runt med mensvärk i flera veckor??


Det enda positiva med denna dag hittills är att jag fick en behövlig kram på rasten.


Detta blev ett väldigt glädjefyllt inlägg. ;) Men, livet har ju sina ups and downs.


Av Malin Söderström - 16 oktober 2008 00:32

Fick bilderna av Tove sen i lördags.. Sitter och ler när jag ser bilderna.. Finns inga ord hur mycket jag tycker om de här tjejerna och hur otroligt BRA jag mår i deras närhet. Pure love <3

Ovido - Quiz & Flashcards