Alla inlägg den 17 oktober 2008

<3

Av Malin Söderström - 17 oktober 2008 22:21

Ojojoj, tänker en en gång tjata om hur mycket jag ääälskar att jobba kväll/natt. Verkligen myser! Sitter breve en jättetrevlig kille med... Surrar mellan samtalen =) Han har tagit med sig sin laptop också, så vi sitter o lyssnar på musik ;) Har även en påse nötter med mig såklart, och dricker massa te...  Hög mysfaktor nu alltså! Jag sitter ju hellre här , än hemma nu liksom. Skulle kunna jobba enbart natt ifall jag kunde... Sån otrolig skillnad på dag o natt. Allt flyter på så himla bra och alla är så himla glada o trevliga.


Såhär önskar jag att det alltid kändes såhär o vara på jobbet!!


Igår så blev de lite rajraj hemma hos mig. Spelade kort, dansade massa och hade  kramkalas ;)


Ska vandra hem klockan 4:15. Känns lite läskigt att gå hem ensam den tiden på en fredag... Lär väl möta en o en annan vinglande fylltratt efter vägen.


Ååh vad jag vill mysa med Dig. Finns absolut ingen som fått mig att hamna i den där sjuka transen förut. Ska sluta spela ett spel nu, och vara ärlig emot dig o säga hur jag egentligen känner. Tror nog väldigt många pusselbitar kommer falla på plats då. Jag vet det.



Ovido - Quiz & Flashcards