Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Malin Söderström - 14 oktober 2008 23:37

Har legat precis hela dagen o kvällen i tvrummet. Tessan i soffan, o jag på madrassen. Har varit tvungen att ligga i samma position hela tiden för att annars gör det för ont ;O


Tessan gick precis till jobbet, så nu har jag iaf tagit mig upp från golvet. Är så mätt att jag spyr snart. Har ätit som grisar som vanligt. Under kvällen har vi ätit en varsin pizza, en påse nötter, 1 liter glass och några mackor.


Uppsvälld mage och värker i livmodern. Dags att få mens snart kanske?? Har haft enorm mensvärk i flera dagar men händer ju inget... O är sugen på något precis hela tiden. Får hoppas att den kommer imorrn så jag inte äter ihjäl mig ;)

Vore ju trist att spricka som en ballong. Känns som att kommer det någon nära mig nu så skulle jag explodera haha.


Imorrnbitti ska jag ta bussen till sjukhuset. Är inte så jätte lockande må jag säga.. Men, vad ska man göra? Jag får ju ta smällarna och se glad ut bara. Tråkigt att det ska vara konsekvenser på allt man gör ;)


Vi har varit väldigt fnittriga o lyckliga i dag trots allt. Tror vi båda har insett saker och ändrat mycket inställning. Allt känns rent och positivt nu. Glad att det lättat några stenar från ditt hjärta, vännen. Tryggt att se dig andas lättare.


--------

Är i en riktig mysperiod nu... Då jag är sugen på värme under filten och varma blickar. Fnittrar med kärleken, istället för att hånskratta den rakt i ansiktet. Sugen på att skapa magi och bli en... Uttrycka tacksamhet och uppmuntran till de jag Älskar.




Istället för fester så vill jag gå på nya restauranger... Sitta i pyjamas med en vän och titta på filmer som får en att känna nostalgi... Kyssas timtals med någon jag tycker om... Gå på bio....



Helt enkelt är jag i en period då jag känner mig fylld av värme och känslor. Som jag vill dela med mina nära. Extra mycket nu.



Åh... =)


Ovido - Quiz & Flashcards