Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Malin Söderström - 13 oktober 2008 19:44

Sitter på jobbet nu. Tog väl typ en kvart att bara ta sig från busshållsplatsen o hit... Mötte Christian i dörren när jag kom fram, han skrattade åt mig :P Precis som alla andra jag mött här idag har gjort ;P  Ser väl ut som att jag har skitit på mig antar jag.


Som vanligt så är det mysigt att jobba kväll.. Har bara denna ro i kroppen då det är mörkt ute.


Peter kommer fram till mig varje rast han har och plågar mig också. Kallar mig fyllbult och skrattar åt mig då jag försöker ta mig upp ur stolen. Är ju tur att jag kan underhålla mina kära arbetskamrater iaf ;) Vore ju trist ifall min skada bara förde elände med sig! =)


Människor är elaka till naturen... Skadeglädje är den enda sanna glädjen? ;)


Bjuder även på en bild. Jag och Tove i våran vanliga dans :P Snacka om inlevelse ;)

Av Malin Söderström - 13 oktober 2008 13:29

Nobody does it better,
Though sometimes I wish someone could.

The way that you hold me,
whenever you hold me,
There's some kind of magic inside you,
that keeps me from runnning.

oh

Av Malin Söderström - 13 oktober 2008 11:58

You smell so fucking good.

Av Malin Söderström - 13 oktober 2008 09:26

Blev nyss väckt av telefonen.. De ringde från sjukhuset o gav mig en ny tid. Ska dit igen på onsdag. Fy.. Inte kul när dom ska hålla på och klämma o greja då man har ont. Ligger ju o skriker av smärta. Blir ju att man nästan får en reflex att sparka ner personen . ;O


Har nyss ätit min pillerfrukost.  Skitstora piller, så jag får dela alla i två delar. sammanlagt 6 piller åt gången, tre gånger om dagen ;P Tänk om man kunde bara stryka ett sträck över händelser i ens liv.


Jag tycker det skulle vara nog att jag knappt kan gå och har svinont. Men nej, som vanligt så jävlas Gudarna med mig. Jag fick även samma dag herpesblåsor i ansiktet, och gnagande mensvärk. Så, nu haltar jag som en kärring, har mensvärk utav bara helvete och kliande stickande herpesblåsor i ansiktet.


Just nu har jag faktiskt rätt att gnälla, är ju skrattretande egentligen. Kanske ska jag skita i allt, och bara ställa mig framför spegeln o garva lite?

Ovido - Quiz & Flashcards