Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Malin Söderström - 31 oktober 2008 15:10

Jag har grymt kul idag. Nyss ätit lunch med Christian o Ragnar. Flummade på och pratade om halloween utklädnader. Ragnar ska vara så fiffig att han ska klä ut sig till Hulken... Alltså innan han blir ett grönt monster. Och Christian ska klä ut sig till en Emo, då började jag o Raggeliragnar skratta med tanke på att han redan ser ut som en EMO.


Och nu sitter Ragge o kastar kärlekslappar på mig i pannan. Råkade nyss få ett skrattanfall så att tuggummit flög ur munnen på mig. :P


Fredagar är helt underbara.


Man blir skönt dåsig och alldeles fnittrig. Sådär go och barnslig som man blir då man är övertrött.

Av Malin Söderström - 31 oktober 2008 11:59

Drömde en väldigt konstig dröm inatt. Förstår inte hur det ens är möjligt att vissa drömmar skapas i ens huvud.


Drömde att jag befann mig i någon underjordisk grotta av något slag. Jag, Hitler och hans dobbermanhund (!). Vi gick första igenom en fors, där det var sylvassa stenar på hela botten... Som jag hela tiden halkade på och slog knäna. Sen när vi väl tagit oss igenom forsen, så började hunden bli aggressiv och hoppa emot mitt ansikte och bita mig. Sen så sprang jag runt runt resten av drömmen i den kusliga grottan för att komma bort från den blodtörstiga hunden och hitler som såklart också ville mörda mig.


Undra vad den betyder?


---

Nu sitter jag på jobbet o har precis ätit lite halloweentårta. Ser ut som en pumpa! =) Sitter snett mitt emot killen som medlyssnade med mig, han som är nyanställd. Söt som socker är han. Sån där charmig blygsam karl som inte VET hur snygg han är. Sånt är sexigt.



Har även Ragnar breve mig här. Han började nyss. När han såg mig så kom han o satte sig här. Han brukar inte vilja sitta på den här platsen, men eftersom han satte sig här ändå så retade jag han lite och sa "Du vill ha mig!". Efter dom orden har han stirrat misstänksamt mycket ner i golvet.


Haha! xP



Trivs mer o mer här..  Jag känner mig mycket mer självsäker efter alla bra betyg och resultat.. Sen så har jag blivit tajt med ett par styckna här, som gör det hela mycket mer trivsamt såklart. Kommer gråta blod ifall jag inte får vara kvar efter januari.









Ovido - Quiz & Flashcards