Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Malin Söderström - 30 oktober 2008 23:30

Kom hem vid tio.. Har precis ätit fem mjukmackor med ost, druckit en halvliter mjölk och ätit två portioner hemmagjord kycklingsoppa. Mums! Behöver jag säga att jag är äckligt mätt?


Har även surrat två timmar med Tove i telefonen.. Behöver min dagliga dos! Imorrn blir det iallafall att vi ska ut och äta nånstans först, sen blire jag, hon, stoffe o två karlar till som ska vara hemma hos mig o mysa på. Får väl se vad vi hittar på för skoj! =)



Lägger upp lite blandade nya bilder...

*En från efterfest hemma hos mig i lördags på mig Elin o Linda, sen när mormor o Magda kom till  stan när vi kolla på säng o spelade spel hos mig,sen två stycken på mig o Ragnar på firmafesten. =)

Av Malin Söderström - 30 oktober 2008 16:57

Vissa vill man verkligen ge ett nackskott.

Hatar människor som är sura o otrevliga till naturen. Dom äcklar mig.






...O vissa människor vill man dra till sig,

och krypa under skinnet på.

Av Malin Söderström - 30 oktober 2008 16:21

Sitter på jobbet brevid min sjuka vän Peter. Han tycker det är asroligt att reta mig, han sitter o säger att eftersom jag är ett sånt matvrak så kommer jag väga 150 kilo då jag fyller 40. Då blev jag hungrig och gick o smällde i mig min matlåda på kort rasten.



Ovido - Quiz & Flashcards