Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Malin Söderström - 23 oktober 2008 22:51

Tydligen så låter jag väldigt trevlig när jag jobbar, för nu kom det fram en arbetskompis till mig och gav mig en lapp... Det var en kille som hade ringt in och frågat efter "Malin i sundsvall"...  Och ville lämna ett meddelande till mig o att jag skulle ringa upp han :P HAHA! Tror jag skippar det faktiskt ;)



Riktigt skönt med löning imorrn..  Ska köpa ett supernintendo och fler spel till Playstation 2! :) Älskar TVspel, o har gjort sen jag var 4. Några av mina finaste minnen i livet är faktiskt när jag låg på kvällarna och tittade på mormor när hon spelade Supermario.. Jag tog på mig min rosa prinsessklänning och drömde att jag var prinsessan som hon skulle rädda. Det minns jag med värme. Alla minnen med dig Mormor, är fyllda med kärlek.



Som bekant, så lever jag på minnen. Jag har alltid haft svårt att släppa taget och vandra in i det nya. Har otroligt bra minne då det gäller det förflutna. Kommer ihåg allt i detalj..  Närminnet är dock läskigt dåligt..




Av Malin Söderström - 23 oktober 2008 16:56

Igår på min lediga dag låg jag i lägenheten precis hela dagen o kvällen. Papperstussarna välplacerade i näsan, och en påse halstabletter framför TV:n. Spelade tvspel , Guldkompassen. Faktiskt roligt! Gillar Fantasy.

 Är väl för att jag har så stor fantasi själv kanske.. Alltid gillat att leva mig in i andra karaktärer och andra världar.



Surrade i telefonen typ hela dagen igår med. Har bokat upp mig till både Ylva o Linda för i helgen, blir nog roligt :) 



Fick sen besök av Han. Vi duschade först med våra nakna kroppar upplysta av tända ljus. Lågan från ljuset skapade en skuggdans och hela jag kände mig glödande.  Våta kyssar och hungrigt smekande.


Sen i sängen, så slog vi på den vanliga skivan. Hela jag vibrerade av njutning då du tog tag i mig, och sjung med i musiken emot mina läppar.



Gick tillsammans idag i höstkylan när jag skulle till jobbet.. Började 16:30. Jobbar till 1...  Känns bara bra =)



"Åååh, jag skulle kunna äta upp dig."


-Likewise baby, likewise.








Ovido - Quiz & Flashcards