Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Malin Söderström - 22 oktober 2008 11:56

Nu har jag precis vaknat  av en stor nysning! ;D Åh hua vad trevligt det var igår. Vi pratade om familj, avreaktioner, förhållanden, svek, rymden, psykologi- beteenden i olika situationer och anledningar varför osv osv ;)


Det kändes som en sån där typisk kväll man hade när man var liten med sin bästa tjej kompis =) Då man låg på samma nyfikna och passionerade sätt o sprutade ur sig alla funderingar och fantasier. Skillnaden nu är att man har fler svar och massa erfarenheter i ryggsäcken.



Han är iallafall en helt fantastisk kille. En sån där sällsynt typ som man verkligen kan prata med, och som ger så mycket tillbaka i en diskussion. En sån kille som jag skulle vilja ha i framtiden.... Men, inget sånt känner jag nu iaf =) Nu är jag bara sprudlande glad att jag har en sån otrolig person i mitt liv. En fin Vän.




Av Malin Söderström - 22 oktober 2008 06:41

Har haft enormt trevligt inatt. Fick besök vid 1 av ren godhet.. Vi har legat skavfötters i soffan till nu och pratat det mest djupaste samtal jag haft på flera år. Ibland behöver man verkligen berätta det mest innersta o sjukaste man känner och tänker för sig själv. Alla teorier och funderingar...


Nu har han precis gått, så nu ska jag försöka sova lite ...


Tack för ikväll, det behövde jag verkligen.

Ovido - Quiz & Flashcards