Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Malin Söderström - 29 oktober 2008 21:45

Skönt att jobba ikväll... Förutom att jag sitter o tänker en del.. Spontant vill jag bara ringa till en viss person och be honom komma hem till mig inatt då jag slutar.. ;O Känslorna beordrar mig att göra det.. Men, så kommer tankarna och säger att jag verkligen ska låta bli. För att inte hjärtat ska gå i tusen bitar som ett splittrat glas.



Känner mig så kramsjuk.. Begäret blir aldrig mättat... Det är något jag hela tiden suktar efter, som aldrig uppfylls.. 



Smällde i mig tre bröd tacos precis innan jag gick till jobbet för att jag inte skulle bli tokhungrig under kvällen. Åt även två frukter på rasten för ett tag sen. Men, nu är jag svinhungrig ändå. Blev plötsligt väldigt sugen på skinksås o spagetti. Tänker på det , och blir alldeles vattnig i munnen. Blir nog att ställa sig o laga det då jag kommer hem vid 01:30 :P


Sen efter det ska jag krama mina två trogna nallar extra hårt i sängen, så kanske lite av mitt närhetsbehov släpper. ;O


Av Malin Söderström - 29 oktober 2008 18:22

Har inte orkat skrivit något på ett tag...


Hade en hård helg... Men, det var riktigt trevligt och jag fann det väldigt behövligt och frigörande att få lätta hjärtat och prata med ett par gamla vänner. Blir alldeles varm i kroppen då jag tänker tillbaka..

 Hoppas det håller i sig!


Sen igår så var jag på firmafest. Jag och en av mina underbara arbetskamrater satt hemma hos mig först o hade lite av ett cocktailparty på tumanhand ;P Lyssnade på lugnande musik, sen vandrade vi bort mot Railway saloon där firmafesten höll till. Vi blev bjudna på en god buffe, vi fick två glas öl/två glas vin och ett par tävlingar. Det var helt okej! Sen så stod jag på en longboard hela vägen hem ;P Som vanligt när man vaknar dagen efter så hittar man kläderna på de mest komiska ställena... Är en lika stor utmaning varje gång att hitta alla plagg... ;P




Idag så har jag varit på banken o fixat en massa saker. Beställt nytt kort och öppnat sparkonto bla. Sen så har jag smällt i mig tacos som vanligt.. O nu sitter jag o jobbar. Känner mig grymt svag o skakig.. Nu är det bara två dagar till jag får träffa min Tove. Längtar så jag spricker. Hade någon hört vårat samtal förut på telefonen så hade dom tagit förgivet att jag pratade med min pojkvän. "Ååh, jag SAKNAR dig. Älskar dig!"  Hihi..



-Always have, always will my dear.

Ovido - Quiz & Flashcards