Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

no air

Av Malin Söderström - 29 oktober 2008 18:22

Har inte orkat skrivit något på ett tag...


Hade en hård helg... Men, det var riktigt trevligt och jag fann det väldigt behövligt och frigörande att få lätta hjärtat och prata med ett par gamla vänner. Blir alldeles varm i kroppen då jag tänker tillbaka..

 Hoppas det håller i sig!


Sen igår så var jag på firmafest. Jag och en av mina underbara arbetskamrater satt hemma hos mig först o hade lite av ett cocktailparty på tumanhand ;P Lyssnade på lugnande musik, sen vandrade vi bort mot Railway saloon där firmafesten höll till. Vi blev bjudna på en god buffe, vi fick två glas öl/två glas vin och ett par tävlingar. Det var helt okej! Sen så stod jag på en longboard hela vägen hem ;P Som vanligt när man vaknar dagen efter så hittar man kläderna på de mest komiska ställena... Är en lika stor utmaning varje gång att hitta alla plagg... ;P




Idag så har jag varit på banken o fixat en massa saker. Beställt nytt kort och öppnat sparkonto bla. Sen så har jag smällt i mig tacos som vanligt.. O nu sitter jag o jobbar. Känner mig grymt svag o skakig.. Nu är det bara två dagar till jag får träffa min Tove. Längtar så jag spricker. Hade någon hört vårat samtal förut på telefonen så hade dom tagit förgivet att jag pratade med min pojkvän. "Ååh, jag SAKNAR dig. Älskar dig!"  Hihi..



-Always have, always will my dear.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards