Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Malin Söderström - 15 oktober 2008 23:46

Hehe så där ska det se ut! :D Fick ett stort leende på läpparna då jag loggade in nu... Mer kommentarer tack ! ^^


Åkte bussen till sjukhuset i morse 7:45. Träffade en ny läkare, och även han dömde ut mig för att jag väntade två dagar efter själva "olyckan" för att komma dit. "Du skulle ha behövt sytt detta egentligen.." Pungade ut 300 spänn till och kan ju nu konstatera att det är den utan tvekan dyraste skadan jag haft.. (Och även den enda konsekvensen efter ett ligg som involverar fysisk smärta o pengar med.)


Sen efter det så har jag ännu en dag spenderat hela dagen i liggande position framför Tv:n med Tessan. Denna kväll en varsin chipspåse, en varsin dippskål, två påsar nötter till mig och en varsin potion gräddstuvad pytt. O under tiden har jag lega o svettats som ett as och haft smärtor i benet. Käkat mina 9 piller med.


Tänker gå till jobbet imorrn i ren trots. Kan inte ligga ännu ett dygn, blir så rastlös. Ska kramas lite tänkte jag också. ;)


Av Malin Söderström - 15 oktober 2008 00:58

Så sjukt tråkigt. Drygt 100 som läser om dagen, men typ inte enda som kommenterar. Känns så tråkigt att logga in och se att så många läser, men ingen som kan skriva någon rad.


Skärpning!

Ovido - Quiz & Flashcards