Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Malin Söderström - 18 oktober 2008 16:25

Hehe lägger upp lite bilder sen i torsdags.


Snyggt! ;P

Av Malin Söderström - 18 oktober 2008 14:10

Gick bra att gå hem inatt.. Tur man har några vänner som festar hela nätterna , så jag hade någon att ringa till o prata med under tiden. ;D


Har så svårt att varva ner efter jag jobbat, så jag somnade inte förrns vid 7 tiden i morse.


Sover så oroligt, så har vaknat titt som tätt med. Tänker för mycket.. När jag väl har somnat så har jag drömt o en viss person, o när jag vaknat till så har jag lega o tänkt på honom. Måste ringa idag!


Vet inte vad som händer ikv? Pratade med med den trevliga killen igår på jobbet om att kanske hitta på nåt. Får se! Just nu är jag inte sugen på nåt alls.



Är även jätte nyfiken vem Emelie är som brukar kommentera ibland? =)

Ovido - Quiz & Flashcards